Rabu, 10 November 2010

Gerbang Gombak


Assalamualaikum...
Alhamdulillah...

Gerbang Gombak kian terasa... mne le x nye.... offer letter pn dh confirm... hehehe.... tp, progrm dh trtkar... dpat Usuluddin n comparative religion plak... ingt nk ambk usul Fiqh wa Fiqh... tp apekn daya.... dh x dpat kn.. syukurlah dengan apa yang ada... yang penting, perjuangan teteap d truskan.... sperti ape yg prnh rasulullah sabda mafhumnya...

Barangsiapa yg mncari jlan mnimba ILMU, maka ALLAH akan memudahkn jalannya mnuju ke SYURGA...

klu ada yg slah mnx tgur ye... mklumlah saya bdak bru mngajar... klu slah tlong diamkn... hehehhe...

dah 3 hari aku kt bumi Nilai nie... mcm2 bnde aku dh jmpe... mcm2 bnde aku dh rase....

Rindu telah terubat...
Sayang telah terlepas...
Suke telah terbuat...
Benci telah termaaf...
Salah telah terampun...
Hutang telah terlangsai...
macam2 lg lh....

ada bnde baru kt Nilai nie yg dpat aku tngok...
1. Sekuiriti mkin ketat... ksian kt bebudak nie.. wat diorg tension je... hehehe...
2. improvement... teknik2 bdak2 ping pong aku dh mkin power.. bnyk gua klah ma... hehehe..
3. Dataran Nilai... wow.. mmg lawa... tp.. masya Allah.. maksiat bertimbun2.. tidak kurang org rmai... bdak2 UIAM join skli.. ape nk jadi.... ish3...
4. Keazaman... mkin hbat.... ada yg gitu dh jd gini... ni sume nrkat ksngguhan n rahmat Allah...
5. Silaturrahim... Alhamdulillah.. mkin kukuh hndaknya.... moge kekal smpi ke lobang kubor...
6. coretan makin terabur.. hahahaha... aku dh x taw nk taip ape... sok sblm brtmbh mngrut.. baik aku bla dulu...

Wasalam... Salam Perjuangan... klu jmpe d mna2 diri ini.. jgn sgan utk mnegur... Ukhwah Lillah....

Tiada ulasan: