Isnin, 21 Mac 2011

Sepagi d ULU YAM

Pagi yg hening... Aku pn bngun siap2 nk g Ulu yam.. Mmg dh lame rase nk mndi air sungai.. Semalam roger bdak2 ajak diorg.. Alek2 3 org je g dgn 2 moto... Aku, Faizarul ngan Zamri... 10.30 bru kitorang gerak ke Ulu Yam... dgn yakin aku sbgai lead sbb prnh g ulu yam bwa diorg.. tngok2 ssat smpi dh ke Petaling Jaya... Hahahaha.. Aku gelak keseorgn.. hehehe...

Aku pn call Adam.. then aku pn dh ingt jlan lpas d trgkn oleh Adam... Kitorang pn grak mnuju ke jlan yg BENAR.. hehehe... 30 mnit kmudian.. kitorang pn smpi ke Ulu yam... tp x trus mndi... G mkan dulu sbb jam dh mnnjukkn utk mkan tgah hari.. kitorang mkan benjo je... lpas slesai sume.... kitorang pb cri pot baik nk mndi...

d sbbkn rmai org g mkan tgh hri.. bnyk lh gak tmpt ksong.. aku pn ajak ke tmpt yg krg org n x pnas sngt d pncar dek matahari... kitorang pn start berkubang.. hahahaha... mmg sjuk kt sne... bercakap pn kuar asap... mcm kt oversea plak.. hehehehe... rse jd perokok pn ada gak.. hahahaha...

yg slack nyer.. time nk balik tu dlam dkat nk zhor hujan... then kitorang pn snggh ke batu syaitan yakni batu cave tmpt hindu tue... hehehehe.. smpig gmbak dlam pukol 3... makan dulu.. n smpi blik dh nk pkol 3.45... solat then aku trbaring kepenatan atas tilam... hehehehe... ni bawah ada gmbar2 yg dh d tpis utk ttapan umum.. ehehehe.. :p

Tapi g sane tu bkn sesaje... tujuan nye nk lpaskn tension n gak mntadabbur ALAM..... tgas kita sbagai hamba tue.. hehehe... ok... klu korang yg cuti pnjng tu, g lah ajak family mandi manda atau bercuti smbil2 mngeratkan silaturrahim.... :)






4 ulasan:

::::Fakhratu Naimah Muhad:::: berkata...

aiyaa boleh sesat jgak ker....

Muhammad Syaakir Lee berkata...

mne taw....

Al-Mufakkir Hamidi berkata...

salam.

bukan mentadabbur ALAM, tapi mentafakkur ALAM.
bukankah begitu?

*senyum

Muhammad Syaakir Lee berkata...

lebih kurang je abang gbak oit....