Khamis, 30 September 2010

Last Day in Nilai as CFSIIUM;s student..

Assalamualaikum...
May i take ur attention please...

Tanggal 28 September 2010... Aku abes Exam... Last Exam... Then.. Insya Allah.. Akn menyambung berenang d lautan ILMU ini di bumi GOMBAK... Now... Im entering the gate of knowledge and virtue... Jeng3... Hehehehe...

Abes je exam... Aku pn mngmbil ksmpatan round2 sekitar Nilai... dh lme x jlan kot... Then, malam tu ada date plak... ape gi... aku pun siap2 dgn baju sukan... hehehe.. Date men Futsal lh.. jgn pikir bukan2.. aku ni single lg... sape nk boley ambk borang kt pondok nenek kebayan ye... Pastu submit kt aku ye... ops, dh lari topik plak...

Men futsal smpai pnat.. boley pengsan ma... sbb sbelum tu aku dh men ping pong ngan bdak ping pong.. mlm men ngan budak2 futsal plak.. diorg pkse aku dgn alasan last men ngan aku... aduyai....

pas men futsal.. dlm pkol 1 pg, aku ngan geng rempit plak mermpit ke masjid india.. tp sayang nya.. ngah2 on the way lepas je tol sg besi... motor aku yang azam bawa sempot.. ada problem besar pnye.. abes.. rsak plan aku.. aduyai.. hehehe... kesian kt kwn aku azam, mahfuz n syahril kene tude motor balik nilai.. jauh tu... ish3... ngok lh video suasne gembore sblm perkara yg x d ingni tu brlaku.. hehehe...

sok nye... aku ngan azam pi lah bengkel moto... tngok2 brang dlam kaberater (aku pn x reti eja) dh jtuh sbb bwa laju sngt... so, die pn buang je sbb bnde tu just nk wat save mnyk skit... patu aku pn dh boley kmbli rempit.. moto pn mcm angin dh lpas... so boley ar bawa lelaju.. hehehe.. mne tau kn.. boley lbih lmit... hehehe...
mlm tu pn motor aku azam bwa... syahril nk test motor die... sbb bru modofied... aku nek ngan aput... aku jd pmbonceng.. ish3..

sok nk blik.. tp branmg x pack lg.. x tau boley ke blik sok klu ngantok.. hehehe... nk kuar m,kn jap g... jam mnunjukkn tpat pkol 3 pg... ok stakat ni jelah.. saksikan video kami...

Tiada ulasan: