Khamis, 29 September 2011

Matlamat yang Jelas....

Assalamualaikum...

Dah minggu ketiga dah sesi pembelajaran du UIAM Gombak...

Selama itu juga aku cuba mengekalkan imej sebagai Anak, Abang, Kawan, Muslim, Dai'e dan juga Hamba Allah...

Seriusly beberapa hari ini aku rasa feel semacam je... maaflah sebab entry kali ini aku meluahkan perasaan yang terpendam plak... Maklumlah kawan-kawan aku tak baca pun blog aku yang sebijik ni.. Hehehe...

Firtsly bermula bile aku start demam... nak kate demam pun tak... Dalam kelas tetibe rasa mengantuk yang tak dapat ditahan... Memeang aku boleh dikirakan tidurlah dalam kelas tu... 2 kelas aku x fokus...

balik je bilik aku ingat nak tido... Masa tu lepas asar.. Aku tak suke sangat tidur lepas Asar... Tapi aku cuba juga lelapkan mata.. Kawan aku kata sebab aku tak cukup tidur.. Maklumlah aku ni dah lah aktif, pastu x cukup tidur... Tapi badan aku panas semacam... Aku pun wat kesimpulan aku demam sebab beberapa hari yang lepas aku meredah hujan balik ke bilik...

Next day, aku sihat macam biasa... Alhamdulillah mutabaah ibadah aku ok je sepanjang minggu tu.. tapi hati dan perasaan je yang agak runsing... Adei, masalah betollah kan... Aku try cari solution dengan cuba melakukan ibadah tambahan... Doakan aku jadi seperti dahulu...

Thabbit Hadhafi ila Mardhatillah wa Khair... :)

1 ulasan:

Al-Mufakkir Hamidi berkata...

salam.

antara ujian Allah: diuji dgn kekosongan jiwa(QS2:155), buat satu tempoh. kerana ingin mengasingkan, hamba-Nya yg benar2 ikhlas(QS67:2), dgn yang tidak. moga terus bertahan.

*senyum*